”And if a double-decker bus crashes into us to die by your side is such a heavenly way to die.”

Ohoj! Lördag, sol och vår! Så himla bra, ikväll ska jag äta middag med Maria och gå och de Johan Arijoki på LouieLoiue. Men tills dess kikar vi på tre peppa saker. Först ut # & @hellstrom_streetart Så himla bra kombo av Håkan Hellström-citat och Astrid Lindgren karaktärer klistras upp över staden, älskar sånt här. In och följ!

Tycker denna The Smiths cover är så himla fin, bra lördagshöjare!

Processed with VSCO with g3 preset

Och slutligen, finfin intervju med Bim Eriksson i Bon om hennes utställning på Botkyrka konsthall och om flickrummet.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Astrid Lindgren, Håkan Hellström, Länkar, Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

