10 kronors peppen.

Hej hörni! Förlåt att det varit så dålig aktivitet här inne, men jag är förkyld och mosig i hjärnan. De senaste dagarna har jag slagit upp hemmakontor i sängen och dricker vätskeersättning medan jag förbannar att solen skiner där ute. Det blir inte så mycket energiöverflöd då. Men i dag ska jag förhoppningsvis ta mig ut och träffa lite folk, och nu tänkte visa en extremt gullig grej.

I söndags gick jag på stan med mamma och vi stack in huvudet på TGR, med mig hem följde denna skönhet för en tia. En miniatyrvimpelgirlang.

Numer bor den i bokhyllan och gör den ännu lite festligare och gladare, sådant kan en aldrig få för mycket av.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Om Mig. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 10 kronors peppen.

  1. Sophie skriver:

    Har läst din blogg i säkert ett år men inte kommenterat ännu. Tänkte bara tala om hur mycket jag tycker om den. Jobbar själv i bokbranschen, så tycker att det är extra kul att läsa den av den anledningen – har fått många boktips härifrån. Det är tack vare dig som jag upptäckte Rainbow Rowell. 🙂 Vill förresten ha din bokhylla (med innehåll)!

Kommentera

