Rastlöshetens utelivsguide vecka 4.

utelivsguide

Jag har tänkt börja sammanställa en utelivsguide varje vecka, för tycker inte det finns någon som passar mig bra nog. Det kommer vara Stockholm, indiepop, soul, rock och punk mest, men även lite techno för vissa gillar ju sådant med.. Med såväl krogevent, spelningar som klubbar. Tyvärr är det många ställen som inte publicerat vad som komma skall på måndagar, så antingen kanske jag behöver uppdatera inlägget senare i veckan, eller välja en senare dag att publicera det på, vad tycker ni?
Hur som så är det mycket fint som händer även denna vecka, en behöver verkligen inte sitta hemma om en inte vill! Så, hämta kalendern, slå på veckans singelsläpp och börja planera lite uteliv!



ef8c3d061195a50f06f0ca2d905ca755

KROG

24/1 Musikquiz – Söders hjärta
24/1 RuPaul’s dragrace – Bitter pills
25/1 Musikquiz – Geronimos FGT
25/1 Ölcocktails med Marie Levaue – Nya Carnegiebryggeriet
26/1 Musikquiz – Kåken
28/1 Game on – On air

9bdafb734be4772395a6efb3df6abe95

KLUBB

24/1 That Driving Beat – Stampen
26/1 LGTB takeover – Kåken
26/1 Alexandria – Under Bron
27/1 Klubb Undergången – Nalen
27/1 Blacknuss Fasching Session – Fasching
27/1 Sonja Moonear, Flord King, Olle Odjur, DJ Clea, Ivo – Under Bron
27/1 27 Forever – Cosmopolite
27/1 Soul Shack – Trattorian
27/1 Säsongspremiär – Klubb Hångel
28/1 Shameless #2 – Slakthuset
28/1 Niklas Paus/Håll käften och dansa – Morfar Ginko
28/1 Common people – Debaser
28/1 Swing illegal – Bergsund strand

8e3d8aa59a2f63ac825a9da3e8fc33f1

KONSERT

25/1 Marit Bergman – Södra teatern
25/1 Calle Nilsson – Bonden bar
25/1 Bror Gunnar Johansson – Fasching
26/1 Promise land sound – Obaren
27/1 The naked and the famous – Nalen
28/1 Oblivius, Sisyfos, Johnny Mountain – Copperfields

Bilder från min Pinterest.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i ALMA-utmaningen, Klubb, Konsert, Om Mig, Utelivsguide 2017 och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rastlöshetens utelivsguide vecka 4.

  1. Hanna skriver:

    SOM JAG SAKNAT DETTA, det finns ju ingen annanstans?

    • Clara Kron skriver:

      TACK! Mjo, Nöjesguiden har ju faktiskt en, men tycker inte vi har samma musiksmak plus att de publicerar för sent i veckan. ☺

Kommentera

