Ungdomsböcker i ETC.

14533569_1650377448587602_290388494138736640_n

I onsdags var jag med i Dagens ETC. Jag hade skrivit om kvinnliga ungdomsförfattare som blir bortvalda till fördel för manliga vuxenförfattare. Och så tipsade jag om 10 årsnya böcker en kan läsa. Nu finns detta att läsa på webben, klicka på länkarna bara.

Puss!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Jobb, Skrivande, Ungdom. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ungdomsböcker i ETC.

  1. amandamariajosefina skriver:

    Vad du är bra!

Kommentera

