”I think we’re just gonna to have to be secretly in love with each other and leave it at that, Richie.”

Visst blir vi alla lite kär i Margot Tenenbaum här? Men hon är också så jävla boss, och tänker att hon är en kanontjeja att ha som spirit animal i sommar. Så jag slängde ihop en extremt fredagsvänlig spellista med låtar som jag är säker på att Margot hade gillat.

Som en förstår är det mycket punk och 60-70-tals rock som gäller för denna donna, men även lite svenskt och något modernare. Så, här kommer en bunt ösiga låtar, perfekt för öl, häng och hångel.

54a7a6cf005dc_-_elle-01-the-royal-tenenbaumsmargot-and-ritchie6a00d83451cb7469e2016766c83cde970b-800wimargot-and-ritchie-2

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Om Mig. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till ”I think we’re just gonna to have to be secretly in love with each other and leave it at that, Richie.”

  1. Erika skriver:

    Åh gött! Jag älskar Margot, har henne som bakgrund på mobilen ❤

  2. Hanna skriver:

    Så himla bra, Margot är fantastisk och ska lyssna på spellistan sen!

Kommentera

