Inredningsinspo.

Jag ska ju som sagt flytta, och vill egentligen inte berätta allt för mycket om det än. Men det är alltså ett lägenhetsbyte till Stockholmsom är godkänt och klart, jag väntar bara på att vi ska skriva under alla papper, vilket dock alltid sker efter besiktning, vilket blir av nästa vecka. Så snart ska ni få veta allt!

Men, jag har ju tänkt på detta med flytt så himla länge, och haft massor av byten på gång. Så min Pinterest är fylld av inspo. Lite såhär har tänker jag just nu.

Bilderna och dess källor finns att titta närmare på här.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Hemma hos mig, Inredning, Om Mig. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inredningsinspo.

  1. Sandra skriver:

    Åh, jag är så glad och pepp för din skull! ÄLSKAR att flytta och få planera, tänka och drömma om den nya bostaden och hur allt kommer bli 😀

    • Clara Kron skriver:

      TACK! Jaa! Jag med! Är så himla peppad! Drömmer drömmar om sirliga blommiga tapeter och frukost kaffe på balkongen. Känns så himla roligt att få blogga om det också!

Kommentera

