Till Blåkulla. 

   
    
    
 
Förra torsdagen var det som bekant skärtorsdag. En ursäkt för utklädnad med andra ord. Eller för att se var gränsen för rouge går. Jag kanske inte blev en jättelyckad påskkärring, men det var kul ändå. Jag gick omkring med min kaffepanna hemma och gav mig själv karameller.

Blusen är ett nytt loppisfynd som jag älskar. Rosa och grön är en ovanligt lyckad kombination. 

Klädde ni ut er till påskkärringar?

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Häxor. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Till Blåkulla. 

  1. Erika skriver:

    Snyggt!! Japp, jag älskar att klä ut mej!

  2. Sandra skriver:

    Älskar den här tolkningen av en påskkärring. Inte varje år jag säger det här men: supersnyggt!

    • Clara Kron skriver:

      Tack snälla! ❤ Blev förvånansvärt förtjust i hur mycket rouge en faktiskt kan använda innan en går över gränsen också, mycket mer än vad jag trott!

Kommentera

