Ränder.

   
   
Så här ser jag ut idag. Jeans, skjorta och tjocktröja. Nu för tiden bestäms all klädsel utifrån vilken tröja som verkar varmast på morgonen. Så allting annat får rätta sig där efter. Idag har jag jobbat, gått lite på stan och nu är jag på väg till skolstart. Sen ska jag få middag av min mamma och efter det skall jag gå till Boqerian där Tove Lo spelar med Ida och Kajsa. Aktiv torsdag helt klart. Då är det viktigt att vara ordentligt klädd! 

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Kläder. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ränder.

  1. Anna María skriver:

    Ån vilken fin brosch (om det nu är det eller det kanske hör till skjortan?) med RGB cirklarna. Så himla fin!

    • crankoral skriver:

      Tack snälla! Det är två broscher, eller lapel pins som de kallas på hemsidan, en RGB och en CMYK! Passade på att köpa dem när jag skulle börja plugga Digital grafik och illustration 🙂 RGB:n verkar finnas hos ganska många pin-tillverkare, men CMYK har jag bara sett här; http://thesearethings.com/collections/pins OBS! De har hur mycket fint som helst :O

Kommentera

