En veckas loppisfynd.

flea_finds1flea_finds2flea_finds3flea_finds5flea_finds6flea_finds4

I och med att nya jobbet är så himla lägligt beläget bredvid diverse second hand-butiker, och dessutom slutar redan tolv på dagarna, så har jag smitit in där både en och två gånger efter jobbet. Detta är vad jag har kommit hem med. En julstrumpa från Polarn&Pyret, en t-shirt från 10-gruppen, en fotogenlampa från Karlskrona lampfabrik, Bus och Frö på varsin ö, Norrland, Karin! Karin! Karin! Min engel, Ture Sventon i Öknen och Ture Sventon och Isabella, en mjuk stickadtröja i rosa och en fantastisk pärlbroderad väska. Allting för strax över 200 kr. Verkliga fynd denna gång!

Har ni fyndat något fint på senaste tiden?

Translation: Since my new job ends early in the day I’ve been going to som flea markets after work and this is what I found in the last week. All for about 20€.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Deckare, Inköp, Loppisfynd, Om Mig. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till En veckas loppisfynd.

  1. Pots of Tea skriver:

    What a bargain 🙂 I was wondering where you get all your stuff from. I’m always stalking your pictures and spotting things in the background which look stunning. You’ve got great taste 🙂

  2. Erika skriver:

    Finfina fynd! Jag har loppat ett par skor för 20 kr denna veckan. Mycket nöjd!

    • crankoral skriver:

      Åh! Verkligen fynd! Att hitta skor som passar och känns bra nya är ju assvårt bara det, så att hitta dem för en tjuga är ju verkligen vinst!

Kommentera

