Peppfredag!

Äntligen är det fredag igen! Min första jobbvecka på nya stället är över, och den har gått mycket bra! Nu är jag dock peppad på helg!

Kläder:

60286534-151_1

Allt som är varmt. Som mina långkalsonger från Polarn&Pyret och dubbla lovikavantar. Jag drömmer om mina inläggssulor som jag förlagt sedan förra vintern. Det är så kallt nu.

Musik:

8775

Lyssnar på I’m from Barcelonas nya skiva Growing up are for trees. Imorgon spelar de på Debaser och jag ska gå!

Film:

SuffragetteXMovieXPoster

Suffragette har premiär idag! Jag är så taggad! Kommer dock troligtvis se den först nästa vecka, men ändå, äntligen!

Citat:

e606495da57718f2518f992174048d6e.jpg

Alan Rickman gick bort igår </3 Och detta citat gör det ännu sorgligare.

Mat:

f09bfc148355a714023b394d310944b2

Tapas! Mat i Hobbit-storlek känns så himla rimligt. Skall försöka få till det också i helgen.

Translation: It’s friday, here is some things to get the mood up! Well, not Alan dying, but it’s a too god of a quote not to share.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Mat, Om Mig och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Peppfredag!

  1. ISA skriver:

    TAPAS! ❤ älskar grejen att få äta lite av allt. Länge! mmh.

Kommentera

