Morgonrutiner.

DSC_4160DSC_4168_1DSC_4170DSC_4174DSC_4178DSC_4181DSC_4185DSC_4189DSC_4196

En del morgnar börjar så här för mig. Med att jag vaknar hemma hos mamma och pappa på Söder, där jag fått ett litet hörn. Där har jag även en basuppsättning smink och efter lite fix, kaffe ur årets Muminmugg och kik i barockspegeln så ser jag ut något såhär. I kallt vinterljus och med lite ringrostighet i att redigera bilder i datorn. Men det ger nog snart med sig.

Translation: How I put on my face while staying at my parents.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Om Mig, Smink och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

