Min instagram.

img_7272
img_7281  img_72822016 års bilder.

img_7283

img_72842015 års bilder.

I år bestämde jag mig för att ta bloggandet på allvar, minst ett inlägg om dagen och med ordentliga bilder. Men jag uppskattar fortfarande mobilkamerans smidighet och bestämde mig därför för att börja ta instagram på allvar också, se den som den microblogg den är. Så även där blir det minst en bild om dagen. Förra året var fint, men få bilder.

Så, följ mig gärna på instagram, jag heter rastlosheten där.

Jag vill jättegärna ha tips på fina konton att följa också, kommentera gärna om du har ett eller vet någon annans jag borde följa! ✨

Translation: I decided to take Instagram seriously this year, follow me if you like. My name is rastlosheten there.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Bilder, Instagram och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Min instagram.

  1. Pots of Tea skriver:

    Followed! I love your images. You have the prettiest things and find the most amazing illustrations.

  2. Hanna skriver:

    Följer dig nu, gillar verkligen dina komponeringen i dina bilder!
    Och hallå, den där bilbo-utgåvan!!!

  3. Ping: Medan vintern blir till vår. | Rastlösheten

Kommentera

