Necessärnyheter.

DSC_4333

I och med jul och mellandagsrea har det kommit sig att jag fyllt på lite i necessären, och jag tänkte att ni skulle få se på med vad.

DSC_4337

Först och främst är det en Marimekko-necessär som jag köpte på rea, bra storlek och rejält tyg. Två nya favoritoljor har smugit sig in också, en dagolja från Kiehl’s och en hårolja från Moroccan Oil. Jag tyckte också att det var på tiden att exakt allt fick vara fint, och köpte mig en silvrig tandkräm från Marvis.

DSC_4343

På rean hittade jag också en riktigt Snövit-rouge från &OtherStories och ett kit med minirouge och miniläppstift från Too Faced, perfekt storlek när en är på språng.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Skönhet, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

