Vad jag fick i julklapp.

DSC_4308

Jag tänkte att vi kunde kika på vad som låg under granen år, bara fina saker var det nämligen. Tillexempel både klänningen från H&M och armbandet från Designtorget som jag önskat mig.

DSC_4312

Men även en bunt böcker. Edward Gorey-boken gav jag till mig själv, sådana julklappar är också bra.

DSC_4320

Jag fick ett puder av mamma och en vinstlott av min moster.

DSC_4322

Av pappa fick jag en gigantisk dalahäst, han heter Hjalmar och kommer bli så fin att ha framme när jag byter till öppna bokhyllor.

DSC_4324

Jag fick Susanne Sundfør skivan och den har snurrat sig varm sedan jag kom hem från julfirandet.

DSC_4327

Honung är den enda grej jag fuskar med som vegan, så denna närproducerade, ekologiska honung passade perfekt, och med en hantverksringlare till blev den ännu bättre.

Sen fick jag ju såklart också kameran, detta är första inlägget med den, visst märks skillnaden?

Fick ni vad ni önskade er i år?

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Astrid Lindgren, Önskningar, Barnböcker, Hemma hos mig, Jul, Vinyler. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vad jag fick i julklapp.

  1. Lena skriver:

    Märks stor skillnad på bilderna. Mycket klarare färger.

Kommentera

