I wish I had a river I could skate away on.

   
Jag köpte två nya saker på myrorna igår, och jag tycker så mycket om dem. 

 Först ut är ännu en stickad tröja, mosstickad och i ull, så jättevarm. Med mönstrad krage som är det finaste jag vet. Den hängde bland barnkläderna, trots att jag tror att det är en liten dam som hängts fel på grund av trekvartärmar eller så. Men kids i min storlek verkar inte vilja ha denna typ av tröja i alla fall, för det är alltid där jag hittar de finaste. Hade jag varit en sådan som åkte skridskor så hade det varit i denna.

Sen en vinyl som jag först köpte för att den var rosa, men också, det är svensk indie från år 2000, utgivet på bob hunds förlag. Och den visade sig vara riktigt bra. Dipper – They know what to expect and they like it. Två ovanligt fina tisdagsköp.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Inköp, Kläder, Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

