Fredagspepp! 

Veckans mat: 

Med små modifikationer utifrån vad jag hade hemma så prövade jag att göra dessa veganska köttbullar i måndags, kanongoda! Julen är räddad!

Veckans queen:

 Lennart. Såklart. Hur alla regler flög ut genom dörren när han klev in genom densamm. En så stor förebild.

Veckans musik:

 Keaton Hensons nya projekt Behaving släppte första skivan Behaving i onsdags och jag gör allt jag kan för att inte köpa den på vinyl.

Veckans kläder Tycker denna klänning från HM är så fin, som något Lilla My skulle haft på sig, fast juligt och grön.

Veckans film:


I denna gråa värld blir det inget komplicerat just nu, förra veckan tog jag mig igenom en bunt Pixarfilmer nu blir det John Huges. Som Pretty in Pink.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Film, Jul, Kläder, Länkar, Mat, Mumin, Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

