Throw back Thursday.

Jag tänkte att vi kunde titta på hur det såg ut förra året vid denna tid. I dåläget bloggade jag bara om böcker, så vi får hålla till godo med instagrambilder. Jag införskaffade glittriga strumpbyxor och  var ute sent.Jag bakade biscottis och åt både första och andra frukostar.Efter en väntan, som på riktigt var flera veckor lång, kom äntligen min Tradera-köpta Ebba Grön-pin. Med den på rocken kände jag mig extra som Bender i Breakfast Club. Jag köpte färska fikon och kokade flera burkar marmelad.
Jag tog mig äntligen för att skaffa kedja till detta fina hänge jag fått av pappa för massor av år sedan.
Det fanns tid över och jag var på Skansen vars påfåglar strålade i höstljuset. På loppis kunde jag fynda sådana här saker, potatispåsar och klänningstyg. Jag var blond! Hade det inte slitit så mycket hade jag velat vara det jämt.Och jag skaffade en stjärnbeströdd blus. I nuläget använder jag nog ingenting som glittrar, detta måste genast åtgärdas!

Vill ni följa mig på instagram heter jag crankoral där!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Detaljer, Frukost, Hemma hos mig, Kläder. Bokmärk permalänken.

Kommentera

