Veckan som var.

Veckan som var bestämde jag mig för att inte blogga, jag har istället försökt sätta mig in i LinkedIn, lägg gärna till mig där om ni vill!, samt försökt lista ut en grafisk profil till både mig och pappa, sökt jobb, då mitt vick går ut vid årsskiftet, och varit intervju. Men lite annat har jag hunnit med också, så här har veckan sett ut:   I måndags hittade jag denna gigantiska näverkont, finaste jag sett på länge!

 I tisdags fick jag hämta ut min nya kalender från Frankie, lika fin som alltid! Och här syns mitt mobilskal från Rifle Paper också, otippat rejält.

  
Det hann bli fredag och #bookfacefriday på jobbet.

Vi åt fruktsallad på 14-fikat.   
Sen fyllde min bästa vän Ida år och vi gick till Ramblas för tapas och cava.  Jag åkte hem till Norrtälje under natten och piggade upp mig med frukost. Sen gjorde jag som alla andra, köade. Jag fick ingen biljett men min babeiga storebror fick tag till oss, så den 4:e juni blir det Håkan på Ullevi.

Lördagskvällen spenderade jag med Elaine, vi åt middag och såg på Så mycket bättre.    Söndagen katalogiserade jag böcker igen, en hylla är klar nu, men jag roade mig också med att göra ett rosa collage av favoritböcker.

 När jag blev hungrig gjorde jag en macka med oatlys nya På mackan, ganska god, nog godare på en lyckad bagel, här hamnade den i skymundan.   Mamma köpte en yogamatta var till oss och här tar jag igen mig efter ett pass, jag använder appen Yoga Studio och är total nybörjare, yogar ni andra?

Sen bakade jag bröd av pumpaköttet som blev över vid matlagning och lite trötta rödbetor.   

Och när det blev sen söndag var jag rastlös som vanligt, så roade mig med smink och tog kort.

Hur var er vecka?

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Höst, Helg, Hemma hos mig. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Veckan som var.

  1. Maria skriver:

    ❤ bookfacebilden. 😀

Kommentera

