”Hon var frestad att sätta sig på trappan och kamma ut flätan i det mjuka solljuset.”

 Gårdagskvällen spenderades i en stickad tröja, bland kuddar och täcken, och med stökigt hår.  Jag såg på Bridget Jones dagbok och swoonade över både Hugh Grant och Colin Firth. Anledningen till det skötsamma beteendet var detta, jag sitter nu på tåget mot Göteborg och nu väntar en helg av Bokmässa! Det kommer garanterat bli fantastiskt som vanligt, vad gör ni i helgen?

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Bokmässan, Film. Bokmärk permalänken.

Kommentera

