Saker att göra när regnet vräker ner.

Idag vräker regnet ner igen och ingenting känns kanske så värst roligt. Så här är ett par saker som kanske kan lysa upp i höstrusket.

Efter succén med första uppsättningen av Ronja, som var konstant slutsåld, så kommer den en gång till! Jag har bestämt mig för att ta med min pappa och se den i vinter, men att boka biljetter redan nu känns nödvändigt.   

Ikväll klockan 18 kommer det vara vernissage på Pocketshop vid Slussen och signerade Astrid Lindgren-prints av Stina Wirsen kommer finnas. Hypen! Hon har även tecknat andra författare som Frans Kafka och Sofi Oskanen. Som jag förstod det kommer alla finnas på skrivböcker sedan.  

SF-bokhandeln visar första och andra Tillbaka till framtiden på Bio Rio! 

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Astrid Lindgren, Event, Film. Bokmärk permalänken.

Kommentera

