Throw back thursday; winter is coming.

   
    
    
    
    
   
Som på en given signal blev det kallt och höst natten till första september, och sen har det bara blivit kallare. Jag har redan fått köpa en varm halsduk och känner stressen över att bara ha sommarsskor.

Men i övrigt är jag mycket förväntansfull, höst och vinter är helt klart något av det bästa jag vet. Speciellt stilmässigt då det verkligen finns möjlighet och känns legitimt att gå loss i min uppskattning för både handarbete och folklore. Så redan i helgen tänker jag ta fram vintergarderoben från förrådet, inventera stickade tröjor och se om några vantar behöver lappas.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Höst, Helg, Hemma hos mig, Jul, Kläder, Vinter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Throw back thursday; winter is coming.

  1. Erika skriver:

    Älskar mössan på bild 2, SÅ fin!

Kommentera

