Peppfredag.

Äntligen fredag igen, idag tänkte jag ta det lugnt, men i veckor har jag peppat för sommarens sista Natten som går av stapeln imorgon, så detta är en pepp inför det.

Veckans låt:

Säkert – Dansa fastän hjärtat brister. Tänker inleda morgondagen med att ligga still med en stor kopp kaffe och L Y S S N A på varje stavelse i Annika Norlins sommarprat. Sen tänker jag gå ut och dansa tills mina fötter går av.

Veckans citat:

3884_1000

Detta av Keaton Henson. Älskar honom alla dagar. Snart släpper han en diktsamling. Så otroligt pepp.

Veckans outfit: 

c1d94d8a6c535f89e35ebca9f46e8cf2Ungefär så här vill jag se ut imorgon. Mycket hår. Mycket glitter.

Veckans bild:

11811516_850751971678463_4071634275255434321_nDenna perfekta illustration av Artur som är så otroligt spot on.

Veckans queen:

Kristina Sandberg. För jag tog mig äntligen tid att lyssna på hennes sommarprat och det var så otroligt bra. Måste läsa trilogin om Maj nu.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Citat, Favoriter, Författare, Feminism, Helg, Kärlek, Kvinnor, Länkar, Musik, Peppfredag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

