Blivande bloggning

IMG_7477På något vis lyckades även jag få sportlov denna vecka, som jag kommer ägna mycket till att förbereda mig för nya jobbet som börjar i mars. Men jag försöker också planera för bloggen på ett sätt jag aldrig gjorde förut. Så just nu sitter jag kvar i sängen och har kontor, söker inspiration och gör en lista på olika blogginlägg jag vill skriva. Men jag tänkte också passa på att fråga, finns det något speciellt ni vill läsa om? Något ni undrar eller vill att jag skall berätta? Säg bara till så ska jag göra mitt bästa!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Bloggning, Om Mig. Bokmärk permalänken.

Kommentera

