Oddsen var till min fördel.

tumblr_mq5e387KWO1sb8ulho1_500

Först och främst, vad roligt att ni gillade peppfredagen så! Det får vi helt enkelt göra om!

Sen har jag en så himla rolig sak att berätta som jag velat säga i ett par dagar nu, jobbintervjun jag var på för ett tag sedan gick så bra att jag faktiskt fick jobbet, idag var jag och skrev på papper och allt blev officiellt! Så måndagen den andra mars börjar jag jobba som redaktionsassistent på Opal förlag! Jag är så otroligt glad för detta! Lyckan att bara ha sju pass kvar på mitt oinspirerande servitrisjobb, som tagit allt för mycket tid, kraft och kropp, är total! Allt känns fortfarande väldigt surrealistiskt och science fiction men det kommer säkert lägga sig. Hoppas att ni också har en fin onsdag, nu skall jag fira med att diska!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Förlag, Jobb, Om Mig. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Oddsen var till min fördel.

  1. Jessica skriver:

    Grattis! Så roligt!!!

  2. Man skriver:

    JAMEN GRATTIS, CLARA! Vilken seger! Heja heja!

Kommentera

