Botemedlet mot drömmar.

Idag var planen att jag skulle göra ett långt och fint inlägg med senaste tidens nyinköp, men så tappade jag min telefon, och sedermera kamera, i vatten så planen gick upp i rök. Telefonen ligger nu i ris, jag har fått plocka fram en gammal sprucken och kameran på den duger inte. Så i väntan på att se om telefonen torkar, eller om jag istället gör en med bilder från internet, tänkte göra ett klassiskt Waiting on wednesday-inlägg.

CureforDreaming_finalcover

Denna drömtingest vill jag verkligen ha, egentligen redan nu. The Cure for Dreaming av Cat Winters, jag läste bara av beskrivningen att huvudpersonen Olivia är suffragette och sedan låg boken på bevakning. Den borde komma ut när som helst skulle jag tro, och då beställer jag den direkt, tillsammans med Winters andra bok; In the Shadow of Blackbirds.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Önskningar, Omslag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Botemedlet mot drömmar.

Kommentera

