Bra start på helgen!

20130830-122720.jpg
Den här boken, som jag hittade på en loppis igår men inte köpte, får illustrera lyckan, främst för att jag inte har någon annan passande, och detta är ju ändå n bokblogg, men jag ville bara att ni skulle få veta att jag kom in på förlagskunskapen ändå! Var på reservuppropet nyss, knep en plats och börjar skolan på torsdag! Hoppas er helg startar lika fint!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Om Mig, Studier. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Bra start på helgen!

  1. alekzandra skriver:

    Grattis grattis!

  2. Simon skriver:

    Åh herregud, Sexy Western! Jag läste exakt en av dem som en kompis lånade mig i högstadiet; han var väldigt entusiastisk över dem. The horror! The horror!

    Grattis till skolan dock!

    • crankoral skriver:

      Hahaha jag läste aldrig sådana här med en typisk nish, dock minns jag med fasa en jag kom över som hette Varning för gifta män. En riktig bladvändare som du förstår.

  3. Elina skriver:

    Grattis! Skönt att du kom in så slipper du oroa dig för jobbet 🙂

Kommentera

