Bloggen fyller snart två år!

Om inte mitt minne missminner mig så fyller denna goa blogg två år i dagarna, det torde vara den 29e!

Rococo Birthday

 

Så givetvis blir det en tävling! Det har ju blivit kutym och skick att ha detta. Så jag inleder denna redan nu, när jag har internet att roa mig med och så att födelsedagen inte faller i glömska! Så från och med nu till och med den 2 april är det fritt fram att tävla. I potten ligger sedvanligt ett hemligt proppat paket anpassat efter vinnaren. Regler då? Hade jag haft bättre internettillgång hade jag gjort något klurigare, det får bli till tre års jubileumet istället. Nu får det räcka med att ni kommenterar på detta inlägg, vilket ger er en poäng, länka till tävlingen på blogg en poäng, länka på twitter en poäng, länka på facebook en poäng och så vidare. Ni har ju varit med förr så ni fattar! Men för att förtydliga lite ändå, det är detta inlägg som det skall länkas till och framför allt kommenteras på för att göra det lättare för mig att överskåda. Och som vanligt,

MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR!

Edit jag vet inte om det framkom, men jag kör alltså lottdragning sen när jag räknat allt den 2 april alltså.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Tävling. Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till Bloggen fyller snart två år!

  1. Alekzandra skriver:

    Weei, vad kul! Grattis i förskott!

  2. Ping: Å tävla hos Clara! | Bokdivisionen

  3. bokdivisionen skriver:

    Grattis i förskott! Jag har tipsat här: http://bokdivisionen.wordpress.com/2013/03/25/a-tavla-hos-clara/ och det inlägget dyker även upp på min sida på facebook!

  4. Det låter spännande. Ett bokpaket anpassat efter vinnaren. Jag är gärna med och tävlar. Grattis till dig och bloggen också!
    http://www.dorasbokprat.blogspot.com

  5. Malin skriver:

    Grattis! Jag vill vara med 🙂

  6. Jag vill självfallet vara med! =) Stort grattis i förskott med!

    Jag twittrade: @SchitzoCookie och facebookade: http://www.facebook.com/SchitzoCookiesBokblogg

    Ps superfin födelsedagsbild du hittat!

  7. Maddie skriver:

    Grattis!!

    Jag vill gärna vara med och tävla 🙂

  8. Jag hoppar på tävlingen också! Grattis på tvåårsdagen! 🙂
    Jag har skrivit om tävlingen på min blogg;

    http://vargnattsbokhylla.blogspot.se/2013/03/tavling-hos-clara.html

  9. Carro skriver:

    Jag vill självklart vara med! 🙂

  10. [Anna] skriver:

    Självklart man är med och tävlar 🙂

  11. Man (bokskadad) skriver:

    Hurra! Grattis, du! Och jag är gärna med. 🙂

  12. Nelly skriver:

    Jag är med.

  13. Grattis på bloggens och dins födelsedag!
    Jag är gärna med och deltar. Jag har lagt en länk på min face hit och lägger en på min blogg.
    Hoppas du får en glad påsk! 🙂

  14. Grattis! Jag vill också vara med och tävla!

  15. Jana skriver:

    Gratulerar! Jag är med

  16. ladywindermere83 skriver:

    Grattis! Jag är gärna med och tävlar.

  17. Elina skriver:

    Grattis! Jag är lite tråkig och kommenterar bara inlägget vilket endast ger mej en poäng. Så jag hoppas på tur 🙂

  18. Ping: OBS! OBS! OBS! | thecuriouscaseofthebooks

  19. Anna Maja skriver:

    Grattis bloggen på födelsedagen! Jag är med och tävlar 🙂

  20. Elinas bokliv skriver:

    Grattis! ^^ Jag vill vara med och tävla! 😀

    länkat på min blogg också 🙂
    http://elinasbokliv.blogspot.com/2013/04/tavling.html

Kommentera

