Utan snus i sju dagar försmäktar vi på denna ö.

Sjätte dagen som internetlös har bokhyllan fått stryka med. Eftersom jag redan har läst massor, sett ikapp flera serier, sytt på klänningar och kuddfodral, målat om och satt upp ett vitrinskåp och stortstädat kändes det helt plötsligt lägligt att sortera ut ur bokhyllan. Mängder har fått ryka men det ser riktigt städat ut för en gångs skull nu. Men jag längtar ändå tills det finns internet att roa sig med igen också! Vad händer hos er? Det känns som om jag missar allt!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Utan snus i sju dagar försmäktar vi på denna ö.

  1. Du verkar vara oerhört kreativ och företagsam under den internetlösa tiden i alla fall 🙂

    Du har inte missat något, skulle jag säga. Inget av värde i alla fall..

    • crankoral skriver:

      Haha jo, eller så sjukt rastlös bara. Nu ska jag försöka mig på oljemålning också mitt i allt. Men jag skall försöka hålla mer kontakt med internetvärlden ändå, man känner sig lite som ungen som inte blev bjuden på festen annars!

Kommentera

