En timma till bokrean börjar.

images

 

Jag har ju egentligen köpstopp och vad jag har sett av bokrean hittills i kataloger och så har sannerligen inte lockat nämnvärt. Däremot har en av de små oberoende bokaffärerna här i staden nattöppet ikväll och jag kan ju inte låta bli. Det kan ju vara trevligt att bara vara där. Bara för att se vilka andra som tycker så mycket om böcker att de står i kylan vid tolvslaget. Så jag och mamma har bestämt oss att klampa dit. Nu börjar vakan. En timma till avgång.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Övrigt, Om Mig. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En timma till bokrean börjar.

  1. Carro skriver:

    Ah, coolt med nattöppet ändå. Eller inte coolt kanske men kul! Kommer nog precis osm du gå till en affär och strosa runt lite 🙂 Fast känner jag mig själv rätt kanske jag inte kommer därifrån tomhänt, trots att det är tanken då inget speciellt har lockat 😛

    • crankoral skriver:

      Ja men nattöppet är ju faktiskt mysigt ändå, köpte ingenting då däremot men det var fint i alla fall!

Kommentera

