And the band keeps on playing.

Det fortsätter ju som ändå, livet. Men idag är jag överjordiskt trött och efter ett kort pass på jobbet beslutade jag mig för att stanna hemma ikväll. De trevliga planer jag har för kvällen är att än en gång se på High Fidelity.

Jag älskar nästan alla John Cusack filmer, även de riktigt, riktigt dåliga, men orkar inte ta in The Raven ännu så en klassiker får det bli.

Annars skall jag som bäst bestämma vilken bok min hemtenta ska behandla och sedan läsa den riktigt ordentligt. Howl’s moving castle ligger bäst till just nu.

Och så ska jag försöka hålla mig från att inte kolla på nästa avsnitt av Sailor Moon då jag dyrt och heligt fått lova att se alla med Kalle.

Så spännande blev den fredagskvällen, men antagligen otroligt skön.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Film, TV. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till And the band keeps on playing.

  1. tessansbocker skriver:

    Blev tyvärr besviken på The Raven 😦 Älskar dock Identity med honom fastän den är skum. Men jag gillar skum! Sen har vi Pretty Soldier Sailor Moon…hon sviker aldrig!

    • crankoral skriver:

      Jag såg mer än halva Raven med en kompis men sen somnade honom och jag fick inte se hur det slutade för vi skulle fortsätta någon annan dag. Men fram tills dess var jag relativt road i alla fall. Man vet ju vad man får liksom.

  2. Tessans Bokblogg skriver:

    Jag älskar också John Cusack men The Raven kommer jag inte hänga i min julgran i år. Blev lite besviken. Men den är godkänd. Älskar däremot Identity. Riktigt skum. Jag gillar skum. En som aldrig sviker däremot är Pretty Soldier Sailor Moon. Sista säsongen är bäst! Den måste du se!

  3. Tessans Bokblogg skriver:

    Men oh my gaaahd. Nu vill min första kommentar komma upp, då hade jag inte behövt kommentera igen dagen efter för jag trodde att kommentaren inte gått igenom. Äh, nu skiter jag i att kommentera på wordpress, haha. Orkar inte med det!

Kommentera

