Söndags haul.

Ännu en gång dags för en allt för oplanerad och svamlig book haul, men vad gör man inte när man vill visa upp sina nya älsklingar. Böckerna jag pratar om är i alla fall:

Larklight av Philip Reeve

Läderbunden novellsamlingssamlingsvolymsklassiker av Ray Bradbury

Askungeleken av Kelly Link

Fel grav av Kelly link

Legend av Richard Matheson

Alice in Zombieland av Gena Showalter

The Gashlycrumb tinies av Edward Gorey

De förryckta kusinerna av Edward Gorey

A game of thrones av George R.R. Martin

Anfall är bästa försvar av Robert Kirkman m.fl.

Tidningen Skriva

Tidningen Vi läser

Himlen börjar här av Jandy Nelson

Född till hjälte av Rick Riordan

Monsterhavet av Rick Riordan

Åter igen, tack för vinsten Zachan och Nilma!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i I min brevlåda, Inköp och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Söndags haul.

  1. Tessans Bokblogg skriver:

    Bara en massa bra böcker ju! =)

  2. Tessans Bokblogg skriver:

    Varför vill inte mina kommentarer komma upp? Försöker igen: Bara en massa bra böcker ju! Och jag får också hem Alice in Zombieland nu i veckan. Can’t wait =)

    • crankoral skriver:

      Nu har jag fixat det, wordpress verkar hälften av gångerna få för sig att blogg.se kommentarer är skräpposter, men ju är det som det ska igen! Jag vet inte varför, men det känns som att Alice in wonderland är en ypperlig julläsnings bok, om jag orkar hålla mig tills dess!

  3. Johan Anglemark skriver:

    Det blev aldrig av att säga hej under kongressen, men jag kände igen dig i vimlet! Hoppas att du hade kul!

  4. Lena skriver:

    Många trevliga och fina böcker du presenterar!

  5. Många fina böcker! Åh att ha en sån fin inbunden med guldkanter, va avis jag blir nu =) Även lite avis på att jag har den engelska av Kelly Link för jag såg också hur snygga ryggarna var på bokmässan. Jättekul att de lägger till en sån detalj =)

    • crankoral skriver:

      Jaaa guuuld :O Du får köpa dig en helt enkelt! Ja jag älskar när de gör roligheter med ryggar och när saker hör ihop, men den engelska är väl rätt tjusig den med om jag inte minns fel?

Kommentera

