Schemaläggning pågår.

Helgen som kommer är det som bekant dags för Kontrast, Swecom 2012. Och programmet har precis släppts. Jag bor bara en och en halv timme från Uppsala där det kommer att bege sig men har inte riktigt bestämt mig för om jag kommer gå alla dagar eller inte då jag inte har planer på att sova över. Så nu försöker jag finna ett så pass bra schema för mig själv som möjligt. Det bästa med detta är att det inte finns allt för många programpunkter på samma tid, det dåliga är dock att jag vill se de flesta ändå. Skall någon annan av er gå? Och har ni siktat in er ordentligt på någon särskild programpunkt?

 

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Event, Fantasy, Science Fiction. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Schemaläggning pågår.

  1. Nelly skriver:

    Åh, jag vill gå!! Fast jag vill ju typ gå på Buffygrejerna och det är ju på kvällen. Och om jag ska åka är det ju tiden då det är dags att dra hem eftersom jag inte tänker sova över om jag skulle åka. Så inte någon jättebra timing alltså.

  2. Böckerx3/Metta skriver:

    Jag kommer! Men jag ska sova över då det är fyra timmar bort för min del (Till skilland från bokmässan i GBG där jag pendlade).

    • crankoral skriver:

      Vad roligt! Det verkar som att även jag nu kommer att sova där fredag/lördag så slipper jag åka hem och får kanske även besöka någon form av nation på fredagskvällen!

Kommentera

