Anfall är bästa försvar.

 

Jag fick just ett mail om att det senaste numret av The Walking Dead Anfall är bästa försvar, från finfina Apart förlag, nu går att köpa. Jag beställde direkt, för nu har jag väntat allt för länge. Och det spelar faktiskt ingen roll att jag nyss fick hem flera nya serier att läsa. Jag åkte ju inte på bokmässan. Ett argument som kommer hålla hur länge som helst känns det som.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Inköp, Serietidning, Skräck, Zombier och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Anfall är bästa försvar.

  1. Apart Förlag skriver:

    Smart!
    Vilket mail var det?
    Ledsen att den dröjt. Game of Thrones drog ut lite på tiden och av ekonomiska skäl är vi tvugna att trycka så mycket som möjligt på samma gång för att få ner kostnaderna. Kul att du är på hugget!

    • crankoral skriver:

      Hade lagt den på bevakning på adlibris för någon månad sedan eller längre när jag började tagga! Hoppas den hinner komma innan helgen men ibland kan adlibris vara onyttigt långsamma!

      • Apart Förlag skriver:

        just nu är vi ännu mer långsamma… fick den PRECIS till bokmässan, den väntade på oss i montern torsdag morgon. Men vi jobbar på en webbshop som gör att man ska kunna handla den smidigt direkt från oss också. Men tills dess är nog andra kanaler snabbare. Vi fokuserar trots allt mer på en så bra produktion som möjligt än själva logisitiken för tillfället… Alla är bra, men på olika saker – och logistik kan ju andra!

      • crankoral skriver:

        Lika bra att andra kan annat, ni kan ju ge ut GOT på serietidning, vilket jag HELT! hade missat! Hoppas den finns på Kontrast imorgon!

Kommentera

