Det är dag för blod nu.

Som tidigare sagt så följde jag ju nyss Game of Thrones, eller snarare fullkomligt maniskt plöjde igenom till och med det tredje avsnittet på säsong två (tydligen måste jag vänta med resten till Kalle kommer hem för så långt har han kommit, hmpf). Men nu känner jag att jag har samlat mig nog, förberett mig länge nog och längtat länge nog. Det är dag att se säsong fem av True Blood. Tyvärr bara tio avsnitt där med. Vad ska jag göra sedan egentligen?

 

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i TV, Vampyrer. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det är dag för blod nu.

  1. Eli skriver:

    Alltså, jag vill så gärna gilla True Blood för att de har så sjuuukt snygga posters. Men, nej…

Kommentera

