Packa Claras skolväska. En mindre populär variant av Packa pappas packsäck.

20120910-225926.jpg
Imorgon börjar skolan. Fantasy 7,5 poäng som synes. Mycket spännande. Och jag springer som självklart är runt som en skållad höna och försöker packa skolväskan. Den uppmärksamme ser också att någon vid namn Kalle, belönad med ett hjärta, också kommer hem. Så vad jag trodde skulle bli en skolväska full med pennor och skrivböcker skall även knäcka extra som översovningsväska. Det gör det inte lättare att packa alls. Och dessutom tycks jag ha tappat bort både legitimation, busskort och kontokort någonstans i mitt rum. Men stunt i det! SKOLSTART! Och KALLE KOMMER HEM! OCH jag läser Övärlden för första gången, precis så bra som jag alltid tänkt mig.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Fantasy, Kärlek, Magi, Om Mig, Studier. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Packa Claras skolväska. En mindre populär variant av Packa pappas packsäck.

  1. Elinas bokliv skriver:

    Vart är det du ska läsa kursen? 🙂

Kommentera

