Fredags haul.

Böckerna jag pratar om i videon är följande:

Monstrous Regiment av Terry Pratchett

Howl’s moving castle av Diana Wynne Jones

The dark is rising av Susan Cooper

Kampen om järntronen av Gorge R.R. Martin

Game of thrones av George R.R. Martin

A clash of kings av George R.R. Martin

Underworld av Don DeLillo

Möte med barnboken av Lena Kåreland

Demonprinsessan av Peter Bergting

Serafers drömmar av Ola Wikander

Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ransom Riggs

Rubinröd av Kerstin Gier

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Barnböcker, Dystopi, Fakta, Fantasy, I min brevlåda, Inköp, Kärlek, Klassiker, Magi, Sagor, Science Fiction, Ungdom och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fredags haul.

  1. Ja de utgåvorna av Diana Wynne Jones böcker är verkligen toksnygga. Vill samla dem alla. Men ännu äger jag ingen tyvärr.

    • crankoral skriver:

      Ja, och de var härligt stora, trodde de skulle vara små vanliga pockets eller lite större. Jag hoppas verkligen att jag tycker om den så jag har anledning att samla!

  2. Lena skriver:

    En härlig hög böcker att frossa i!

Kommentera

