Zombier och annat i brevlådan.

De böcker jag talar om i videon är följande:

Opsis bankultur #2 2012

Helena av Josephine Angelini

Ett rum hos Daisy av Jill Marsell

Susannah av Megan Chance

Livsfarlig utsikt av Nora Roberts

Cell av Stephen King

The Golden Lily av Richelle Mead

Själlös av av Gail Carriger

Jellicoe Road av Melina Marchetta

Köttets lustar av Robert Kirkman, Charlie Adlard och Cliff Rathburn

I tryggt förvar av Robert Kirkman, Charlie Adlard och Cliff Rathburn

Zombie Tarot

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Deckare, I min brevlåda, Inköp, Kärlek, Magi, Romans, Serietidning, Skräck, Ungdom, Videor, Zombier och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Zombier och annat i brevlådan.

  1. alekzandra skriver:

    Åh, den tarot kortleken verkar himla spännande! (och tjusig)

    • crankoral skriver:

      Jaaa den är spännande!!! Jag har spått mig två gånger nu, skall göra en ordentlig recension av den tror jag. Men underhållande och tjusig så det förslår är den verkligen!

  2. Miriam Tisander skriver:

    Kul med Zombie-sommar, det temat hoppas jag också ha snart =)

    • crankoral skriver:

      Ja, eller det var inte planerat, det bara råkade bli så att jag hade massa zombieböcker att ta tag i 🙂

Kommentera

