I min brevlåda, elva böcker och en kopp.

(Jag vet att det heter HBO, inte HBI… Och åter igen blir det skit med röst och bild, vafan!)

De böcker jag pratar om denna gång är följande:

Den glädjelösa ön av Enrique Fernandez

Aomanjuskogen #1 av Hisae Iwaoka

Amerikanska gudar av Neil Gaiman

Robotdrömmar 2 av Isaac Asimov

Fel grav av Kelly Link

Helena av Josephine Angelini

Nattvakt av Kit Witfield

Törst och Fruset blod av Richelle Mead

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Dystopi, Fantasy, I min brevlåda, Inköp, Kärlek, Klassiker, Magi, Robotar, Science Fiction, Serietidning, Skräck, Ungdom och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I min brevlåda, elva böcker och en kopp.

  1. Najs samling böcker, ska bli kul att höra vad du tycker om den =).
    Hoppas du gillar Den glädjelösa ön lika mycket som jag gjorde ^^

    Och ja Josephine Angelinis böcker ska handla om grekisk mytologi =)

    Va spännande att de trycker om VA, hade jag heeelt missat. Tyckte väl inte att de var superskoj framsidor men ändå =)

    • crankoral skriver:

      JA det hoppas jag med! Skall börja läsa den ikväll tänkte jag!
      Ja men det var väl det jag trodde, Fagra Helena och så vidare 😀
      Nej, inte dunder kul kanske, men jag tror de är tänkta att tilltala en ”vuxnare publik” kanske?

Kommentera

