Tävlingsdags även här!

20120510-200331.jpg

Jag hade lite långtråkigt ikväll, så jag tog ett av de tjusiga citaten jag har nedskrivna i en bok, och ritade. Och eftersom det är en allmänt hängig kväll, och mulet och regnigt säkert överallt, så tänkte jag att någon annan kanske vill ha denna teckning av mig som lite uppiggning? Det är alltså dags för tävling igen, priset är denna orginalteckning (oh, vilket flådigt ord att svänga sig med) i a4 format, man kan sätta upp den på väggen eller ge bort till någon man tycker om eller gömma i sin dagbok eller klä om sin slitna utgåva av Svindlande höjder med. Användningsområdena är oändliga! Skriv en kommentar om du vill vinna, vi nöjer oss med det denna gång så alla har lika stor chans att vinna, men vill man får man såklart tipsa om tävlingen på sin blogg. Vad ska vi säga, söndag kväll? Söndag kväll avslutas tävlingen! Tolvslaget till och med. TIPS FÖRRESTEN! Snart är det dags för morsdag, ni kan tävla, vinna, ljuga ihop att jag är erkänd konstnär, hojhoj vad de flesta mammor borde bli nöjda, konst på morsdag! Seså, må bäste man vinna!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Illustrationer, Tävling. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Tävlingsdags även här!

  1. Jessica skriver:

    Fin! Kärlek! Vinner gärna!

  2. Elinas bokliv skriver:

    Otroligt fin! 🙂 Den skulle jag gärna få hem! 🙂

  3. Frida skriver:

    Väldigt fin! 😀 Skulle gärna vinna den 🙂

  4. Lingonhjärta skriver:

    ÅH så fint!!! Fast jag ska inte vara med o tävla den här gången för jag har ju mitt finaste Clara-kort redan 😀

    • crankoral skriver:

      Haha ja det har du ju 🙂 Har paketet kommit fram till andra sidan jorden ännu?

      • Lingonhjärta skriver:

        Ja, jag är så himla glad över den 😀 Är skitfin! Men nä. Har inte vågat skicka paketet än. Får kanske nämligen besök snart så tänkte skicka paketet med dem. Postgången just nu är väldigt opålitlig nämligen. Men om mina vänner inte kommer så budar jag nog paketet istället. Typ Fedex eller något för hit ska det o det snarast 😀

      • crankoral skriver:

        Haha härligt 🙂 Bra där, man skall alltid pracka på gäster saker så det inte kommer bort i posten 🙂 Fedex har jag tappat tilltron till efter Cast Away… Men det är väl iofs ett gränsfall…

  5. Tess skriver:

    Åh ja, jag vill väldigt gärna vinna. Den skulle göra sig fint på väggen i mitt bibliotek!

  6. alekzandra skriver:

    Jag är gärna med i utlottningen! Älskar Wuthering Heights. 🙂

Kommentera

