Sing hallelujah, you know they blew ya.

Woop woop! Idag fyller jag år, 23 rara år! Det blir mest pluggande av idag också, tyvärr. Min självdisciplin var inte riktigt på topp igår… MEN nu låtsas vi att den är på topp idag och att uppsatsen blir klar idag så att jag får rymma från denna kammare och leva rövare! Ännu en lyckad stackare som fyller år, denna fotvårdsdag är Pocketlover. Vi gratulerar å det grövsta! EDIT! Tydligen lyckades även Boktagen pricka in denna dag att fylla år på! Hurra för henne med! Triss i bokbloggsfödelsedagar, inte illa pinkat alls!

Psst! 1.47 blir låten om möjligt ännu mer magisk!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Om Mig. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Sing hallelujah, you know they blew ya.

  1. Stéphanie skriver:

    Helt klart världens bästa dag att fylla år på! Grattis till dig också =)

  2. Bokomaten skriver:

    Wow! Vilken superbloggarfödelsedag!=) Grattis till dig!

  3. Maria skriver:

    Gratulerar! 🙂

  4. Tess skriver:

    Grattis i massor till dig och till oss alla tre. Nu ska jag beställa en bok eller två (för jag fick inga böcker i paket…).

    • crankoral skriver:

      Hurra för oss! Ja det tycker jag verkligen att du ska, tre låter som ett runt och trevligt antal 🙂

  5. Eli skriver:

    Grattis en dag för sent 😀 Triss i bokbloggarfödelsedagar, inte illa 😉

  6. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se skriver:

    Grattis i efterskott 😉

Kommentera

