Rise Harry Potter Fans, Rise!

Idag är, för er som inte vet, internationella Harry Potter dagen. Ett underbart påfund om ni frågar mig. Men nu vill jag bara lyfta en sak med er, kära systrar och bröder. Hur är det möjligt att ha sådan obenad otur som jag? Harry Potter-dagen idag. Check. Star Wars-dagen den 4e maj. Check. Min födelsedag och internationella Fothälsodagen imorgon? Check… Jag kan omöjligen tänka mig en sämre högtid att ha på sin födelsedag. Hur som helst. Idag är den rediga uppsatsskrivar dagen, vilket möjligen kommer innefatta imorgon med. Så sådär värst mycket tid för bloggande blir det inte, då uppsatsen skall in på söndag, jag skall hinna fylla år, jobba och ha kalas och allt möjligt annat. Så håll nu tummarna för mig, förhoppningsvis blir jag klar idag!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Övrigt, Harry Potter, Om Mig och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Rise Harry Potter Fans, Rise!

  1. Zachan skriver:

    Lycka till!

  2. Ping: I min bokhylla – H « ielinashylla

  3. Tess skriver:

    Fyller du år imorgon? Jag med ju! Grattis i förskott!

    • crankoral skriver:

      Åh hurra! En fellow fotvårdare I see! Grattis själv 🙂

      • Tess skriver:

        Det är alltså därför som jag har problem med torra hälar – skomakarns barn du vet 😉

      • crankoral skriver:

        Haha ja antagligen därför! Åh nu kom tanken över mig, tänk om detta är ett tecken på att jag skall ärva min fars fötter? Men i så fall tänker jag förneka det, låtsas att jag har prinsessfötter och evigen vingla runt i klackar ändå!

  4. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se skriver:

    Grattis i förskott =)
    Ja attans att du inte var född på de mer coola datumen 😛

    • crankoral skriver:

      Tack 🙂 Eller hur, evig otur kantar min väg. Tycker dock fotvårdsstiftelsen eller så borde erbjuda mig evig pedikyr på grund av mitt födelsodatum!

  5. Bokomaten skriver:

    Grattis i förskott och NEJ hade ingen ANING om att det var stora HP-dagen!! Jag som är mitt i en omtittning av filmerna. Igen. Bara typ ett halvår sedan senast.. öh.. Vet jag vad jag ska göra ikväll då.=)

    • crankoral skriver:

      Tack så hemskt mycket! Haha härligt att kunna sprida lite kunskap omkring mig. Åh det vill jag också ta mig an!

  6. Lingonhjärta skriver:

    Åh HURRA och GRATTIS i förskott!!! (Eller nu är det ju faktiskt din födelsedag i Sverige:)) Och glad HP-dag 😀 Hade heller ingen aning om att det var det men HP ska man ju absolut fira. Hoppas du firar rejält med dekadens och kärlek. Ha en tokfin dag!

    • crankoral skriver:

      Hahaha tack så hemskt mycket! Pigga upp så här på kvällskvisten. Ja HP skall firas, alltid firas 🙂 Det finns inget jag hade önskat mer än dekadens och kärlek, men tydligen hade jag inte känt bitterhet innan jag insåg att det nu är min födelsedag, världens (och ja, jag menar faktiskt snudd på världens) vackraste karl vill gå på date med en och man måste stanna inne och skriva uppsats. Nåja jag tänker ta igen med råge på fredag! Tack igen!

Kommentera

