Blonde on blonde.

Bara en liten uppdatering och fredagshälsning innan jag går till jobbet. Så här blond blev jag igår kväll, men jag sitter just nu med ännu en färgning i, så det skall bli riktigt, riktigt ljust. Tanken är något sådant här:

Sedan såg jag en makalöst fin dokumentär igår, The genius of Dahl, givetvis om Roald Dahl.

Kolla vettja! Nu skall jag tvätta ur håret och gå och knega, sedan vankas öl!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Barnböcker, Bilderböcker, Film, Om Mig och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Blonde on blonde.

  1. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se skriver:

    Oj va snabb du var med att blondera håret! Lycka till med att få ut det gula tror att det kommer bli asbra när det är klart, silvershampo är magiskt har jag fått höra . Blondering är verkligen en process tyvärr. Modig du är som vågade, vill själv testa nån gång ^^

    • crankoral skriver:

      Hahah mm, det tog dock 9 förpackningar färg innan det var färdigt… Nu är det nästan blont, utan gult alltså, i hela håret, resten verkar inte vilja sig men jag har också hört att silvershampo skall vara magi! Hahah ja process är bara förnamnet, men det känns lite som att det var värt det just nu. Om du prövar, se till att du inte har mycket att göra i två dagar typ, det var inte jättekul att gå till jobb och skola mellan vändningarna 🙂

  2. Iktoro skriver:

    Trodde att det var en recension på en bok av Joyce Carol Oates, ”Blonde” XD

    • crankoral skriver:

      Haha, nej, typiskt. Titeln anspelar faktiskt på ett Bob Dylan album som hette just Blonde on blonde.

  3. jana skriver:

    Va snygg du är!
    Du har en utmaning att hämta hos mig, om du vill!

  4. Lingonhjärta skriver:

    Älskar det! Och silvershampo fungerar alltid fantastiskt bra 🙂

    • crankoral skriver:

      Haha härligt 🙂 Silvershampo är införskaffat och det skall nu bli vitaste vitt! Marilyn vitt 😀 Nu måste jag bara lära mig göra trixiga frisyrer också!

Kommentera

