Tävlingen är över!

Glad Påsk allihopa! Tävlingen är nu över! Herregud vad många som har tävlat! Så fruktansvärt roligt! Jag skall nu klippa ut alla lotter och dra en vinnare, vet dock inte om jag hinner tillkännage vinnaren idag för om någon timma skall jag till jobbet och jobba sent, men någon gång i helgen får ni i alla fall veta och på måndag, då jag tror posten funkar som vanligt igen efter högtid, postar jag vinsten!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Tävling. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Tävlingen är över!

  1. nellon skriver:

    Haha, bilden fick mig att fnissa!

  2. Vynne skriver:

    Vad spännande! Och Glad påsk!

  3. Elin / Bokbödel skriver:

    Mycket spännande! Glad Påsk!

  4. Vad roligt!
    Dock tror jag måndag också är en röd dag, annandag påsk… :[

  5. Elinas bokliv skriver:

    ÅÅhhh, så spännande!! 😀

Kommentera

