För den zombieska nörden inom dig.

Jag har helt snöat in mig på zombier just nu och vill egentligen att alla mina saker skall ha zombieanknytning, därför tänkte jag, inspirerad av Schizo-Cookie’s trevliga julklappstips, tipsa om ännu några zombierelaterade saker, som egentligen borde ses som förnödenheter i varje hem. Som vanligt, klicka på bilderna för länk till köpställe.

När man läst sin Zombie survival guide och Zombie combat manual från pärm till pärm kan det vara en mycket god idé att testa sina nyvunna kunskaper i denna Zombie Survival Aptitude Test och se till att man verkligen har koll.

För den som billar både zombier och Star Trek är denna poster ett måste.

Att komplettera sina kunskaper med denna Love book – the do’s, don’ts, and it depends of undead dating kanske inte känns lika aktuellt som slaktningstekniker, men det skadar aldrig att vara påläst.

När är den stundande apokalypsen väl är över oss är det viktigt att vara fylld av energi för att överleva, det givna valet för en extra boost är såklart Zombie survival energy drink.

Ett Zombie survival kit känns också i det nödvändigaste laget.

Att bunkra upp på mackor med två års livslängd är inte alls en dum idé, dessa finns i smakerna Pepperoni och Honey, BBQ, Beef.

Och sist men inte minst är ingens bokhylla komplett utan en field manual.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Zombier och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till För den zombieska nörden inom dig.

  1. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se skriver:

    ÅH va underbart inlägg =) Tack för tipsen!
    (och för länkningen ^^)

  2. Nej tack Zombies skriver:

    Kofoten och vattenreningstabletterna då?

    • crankoral skriver:

      Den räknade jag med att alla redan hade gjort i ordning. Men man kan aldrig vara för säker så bra att du påminner 🙂

  3. Nej tack Zombies skriver:

    Just ja, Zompoc är faktiskt bättre som överlevnadsmanual än Zombie Survival Guide. Kolla in om du inte sett 🙂

    • crankoral skriver:

      Ujuj nej den hade jag inte sett, men det är bra att det finns många manualer så man får lite spännvidd, det gäller att hela tiden hålla sig ajuor ju!

  4. Swedish Zombie skriver:

    Du har ju blivit bästa och värsta zombiefanatikren! Det värmer en gammal skräckgubbes hjärta att se! 🙂

    • crankoral skriver:

      Jojomänsan! Har skaffat mig två snajdiga zombietröjor också. Och så fort min c-uppsatts är över skall jag sätta mig in i zombieläsandet mer, nu blir det mest zombir runs och stulna tider från pluggandet där jag ser på walking dead.

Kommentera

