Sådant som passar sig att ge bort.

Jag har skramlat ihop andra saker som man istället för att önska sig själv, även om i alla fall vill ha allting, kan ge bort till någon man absolut inte vet vad man skall ge den. Då detta ändå är en bokblogg har jag försökt hålla mig till sådant som ändå är något så när bokrelaterat eller i alla fall kan befinna sig på ett skrivbord. Vi tittar närmare tycker jag!

Klicka på bilderna så ser du var du kan inhandla grejorna!

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Önskningar, Hemsidor. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sådant som passar sig att ge bort.

  1. Miriam skriver:

    Diggar Predict-a-Pen ^^ och Honest Boy Pencil Sharpener =)

  2. Ping: Veckosammanfattning och lite länkkärlek. « Massor av ord…

Kommentera

