Brustna hjärtans höst. Eller lonely heart club band om man så vill.

Jag älskar att ha en bokblogg. För jag älskar böcker. Men ibland kan det vara lite begränsande ändå. Var sak har sin plats ni vet. Även om jag ibland glider iväg här är det mycket jag har valt att inte skriva om också. För att det skall vara en bokblogg. Men det är så mycket mer som trängs i mig som vill ut. Så jag har precis startat en till blogg. Kärlekens kölvatten. Det är det som händer i mitt andra liv. Inte mycket böcker där. Mest olycklig kärlek just nu, självklart både överdrivet och underdrivet skrivet. Det var egentligen tanken till en bok tidigare. Men jag vill bli av med det redan nu. Släppa fångarna loss och låtsas att det är vår. Kolla in då och då om ni vill.

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Om Mig. Bokmärk permalänken.

Kommentera

