Saknad pop up bok.

Jag lyckades, ögonen for visserligen ihop men jag hann välja Barn och Ungdomslitteratur innan jag slocknade som en sten. Nåväl, nog om den segern tills det börjar, den 30e för övrigt. Igår beställde som sagt jag kurslitteratur, och efter en sommar av ren och skär pankhet unnade jag mig även nya, efterlängtade böcker också. Det blev dyrt. Men, men. Bland annat blev det denna dröm. Harry Potter pop-up bok. 

(Att jag missade att beställa Richelle Meads Bloodlines försöker jag förtränga och inbilla mig själv att jag inte behöver den just nu)

Om Clara Kron

Rastlösheten handlar om allt jag gör för att döva, stilla och lugna oron, rastlösheten, hetsen och stressen. Hur jag spenderar mina dagar och nätter, vad jag läser, ser på, lyssnar på. En dokumentation över en vardag och ett försök att göra den lite mindre grå.
Det här inlägget postades i Barnböcker, Bilderböcker, Magi. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Saknad pop up bok.

  1. Miriam skriver:

    Åh den ser hemskt mysig ut =)

    Du har förresten fått ”The Liebster Blog Award” av mig =)
    Gillar din blogg!

    • crankoral skriver:

      Den är mysig! Skall skriva ordentligare om den senare, men just nu är det enda jag kan invända att den fokuserar på filmatiseringen av böckerna, inte böckerna. Men man kan inte få allt!
      ÅH! Tack! Jag har inte ens haft tid att läsa bloggar den sista tiden, till mitt stora förtret, så jag vet knappt vad det innebär men jag blir lika glad ändå! Tack igen!

Kommentera

